Vi gjør det enkelt for deg som skal sende pakke

Hvorfor skal små og mellomstore bedrifter betale mer for å sende en pakke enn de store selskapene?

Sende pakke?

Hvis du driver en liten bedrift har du sikkert opplevd at du blir tilbudt dyrere leveransevilkår enn de store selskapene. Fordi små bedrifter opererer med mindre volum enn større organisasjoner kan det være vanskelig å forhandle seg til gode priser.

Fraktbestilling.no ble utviklet for å forbedre forhandlingskraften til småbedriftene. Vi fungerer som en aggregator som forhandler pris på vegne av flere bedrifter. Dermed kan vi tilby deg mer konkurransedyktige priser enn du trolig ville fått dersom du tok deg av forhandlingen selv.

Fraktbestilling.no løser alle dine ulike transportbehov

En pakke er ikke en pakke. Ulike typer produkter krever forskjellige transporttjenester, og ditt spesifikke transportbehov avgjøres av faktorer som vekt, størrelse, utforming og destinasjon. Eksempelvis er ikke aktøren du brukte da du skulle sende en pakke med budbil fra Oslo til Asker nødvendigvis den rimeligste eller beste løsningen når du skal frakte en vare fra én bydel i Oslo til til en annen.

Fraktbestilling.no har gjort jobben med å identifisere de beste og mest kostnadseffektive alternativene for de forskjellige transporttjenestene – slik at du slipper å bruke verdifull tid på å finne den rette aktøren for deg.

Hos oss kan du bestille alt på ett sted, uavhengig av hva du skal sende og hvor. Bare legg inn detaljene om din leveranse i vår brukervennlige portal – så ordner vi resten!

Glem forvirrende pristilbud og komplekse matriser.

Dersom du ikke har erfaring innen logistikk kan det være utfordrende å sammenligne kompliserte og forvirrende pristilbud du får fra aktører i markedet. 

Et virrvarr av komplekse sonematriser, kombinert med ulike tillegg, ekstrakostnader og gebyrer på alt fra diesel til fakturautsendelse gjør at det ofte er vanskelig å identifisere det beste tilbudet.

Med Fraktbestilling slipper du å tenke på alt dette. Vi gir deg én endelig pris basert på informasjon du fyller inn, og har ingen skjulte tillegg eller kostnader.

Våre alternativer når du skal sende pakke

På Fraktbestilling.no kan du bestille tradisjonelle tjenester som:

  • Pakke i postkassa
  • Pakke til hentested
  • Hjemlevering på dør

I tillegg tilbyr vi:

  • Bedriftspakke
  • Henteavtale

Hvordan fungerer Fraktbestilling?

Vi vil gjøre det så enkelt som mulig for små og mellomstore bedrifter å sende en pakke. Derfor har vi utarbeidet en enkel og oversiktlig bestillingsprosess:

  1. Du legger inn mål, vekt, antall kolli, fra- og til-adresse på det du skal sende.
  2. Du får opp en liste over tilgjengelige fraktalternativer og deres respektive priser.
  3. Du velger det alternativet som passer deg og din kunde best.
  4. Når du har bestilt generer vi en etikett for forsendelsen som du kan laste ned via en knapp på oppsummeringssiden. Etiketten sendes i tillegg til oppgitt epostadresse.
  5. Din pakke leveres i henhold til fraktalternativet du har valgt.
  6. Du blir fakturert hver 14. dag, fremfor ved hver enkelt bestilling.

PS! Når du skal sende pakke kan du også få opp andre relevante tjenester underveis. Skal du for eksempel sende en pakke i Oslo vil det kunne dukke opp muligheter for 3-timers budtjeneste, levering samme dag etc.

Kontakt en av våre konsulenter for hjelp til å komme i gang

Kontakt oss